Saturday, July 11, 2015

Importantant pt domnii Fagadau,Petre, Boroianu ,Palaz,Badragan


Datorita interes pe care acest si un alt document a trezit atat in randul candidatilor politicienilor cat si in randul alegatorilor ,am decis sa mai includem si alte informatie in acest document

pana va fi gata puteti urmari vechi continut ale acestei pagine aici 

1) Demonstra faptul ca modul in care doamna Corina Martin si cei care admnistreaza taxa de de promovare a turismului la Mamaia , promoveaza turism la Mamaia, incurajeaza economia subteranea



2 ) Reaminti partidele politice si candidati ca inca din Martie 2013 Romania a primit statut de tara gazda a capitala Europena a tineretului si ca atunci cand UE oferta o atara un astfel d e statut toate destinatile turistice au obligatie ca timp de 2 ani de la data nominaliza sa valorifice la maxim o astfel de oportunitate Din pacate nu s-a facut nimic in acest sens iar Romania si mai ales regiune Constanta si litoral au avut pierdere de zeci de milioane de euro si continua sa aiba pierdere

MODUL IN CARE DOAMNA CORINA MARTIN PROMOVEAZA TURISM LA MAMAIA INCURAJEAZA ECONOMIA SUBTERANEA

Modul in care doamna Corina Martin promoveaza turism la Mamaia si Satul de Vacanta incurajeaza economia subteranea
3) Demonstra faptul  ca doamna Corina Martin  si cei care admnistreaza taxa de de promovare a turismului la Mamaia , aveau obligatie sa foloseasca o parte din bani proveniti din taxa de promovare ca fondul de cofinantare  pentru acesare fonduri in vedere promovare turism de pe litoral in Turcia deoarece Uniune Europena aloca cu prioritate fondurile pentru activitati econommice care poate atrage venituri din afara spatiul comunitar




4) Reaminti partidele politice ,candidati,Universitate Ovidius  doamna Corina Martin  si cei care admnistreaza taxa de de promovare a turismului la Mamaia , Universitate Ovidius ca au mai ramas putine vremea pana la data de 31 Decembrie 2015 cand Romania va pierde calitate de tara gazda a capitala Europena a tineretului , si ca trebuie facut cele necesar ca regiune Constanta si litoral sa atraga unui  numar mare de turisti in diverse weekendurile din luna August si Septembrie




5) Atrage atentie  ca modul in care doamna Corina Martin  si cei care admnistreaza taxa de de promovare a turismului la Mamaia , au folosit taxa  de promovare turism a fosta ineficienta ,netransparenta si nu a ajutat pe hotelieri deoarece evenimente ce au fost organizate pana acum in lunile Iulie si pana de sfanta Maria ,au atras un anumit numar de curiosi insa find ca in perioada respectiva nu aveau locruri de cazare disponibile zeci de mii de curriosi care au sosit la Mamaia au dus bani de cazare in economia subteranea


De ce se intampla asa ceva ?

De ani de zile in loc sa fie facut cele necesare ca sa atraga turisti in diverse weekendurile din lunile Mai Iunie August si Septembrie se fac anumite lucrurile care nu au nici o legatura cu ceea ce trebuie facut doar pentru a se justifica dece se cheltuiesc bani 

Daca autoritati competente vor face o verificare vor observa ca astfel de evenimente sunt organizate in general in perioada Iulie 25 August cand se stie ca Litoral este arhiplin 

Avand in vedere ca in perioada respectiva indiferent ca se face sau nu ceva litoral este arhiplin ,in momentul in care cei care trebuie sa justifice in ce fel cheltuiesc bani mai face ceva ,atrag un numar suplimentar de curiosi insa din pacate din cauza ca nu mai gasesc locuri de cazare in unitati hotelieri se duc la fel si fel de privati iar bani ajung in economia subteranea 

MODUL IN CARE DOAMNA CORINA MARTIN A FOLOSIT BANI DIN TAXA DE PROMOVARE TURIDSM ESTE EFICIENT  SI NETRANSPARENT


1) Pana la data de 30 Iunie exista fondurile disponibila in valoare de 250 000 de euro pentru fiecare proiecte pentru elaborare programe turistice in vedere atragere turisti in diverse weekendurile din lunile August Septembrie Cu aceasta ocazia doamna Corin Martin avea obligatia sa foloseasca o parte din taxa de promovare turism pentru cofinantare unor proiect de la care putea acesa 250 000 pentru fiecare 

Avand in vedere ca UE are anumite regurile bine stabilite in privinta folosire fondurile ,atunci bani din taxa de promovare ar fi fost folositi de o maniera eficienta si transparenta Din pacate datorita unor interese oculte nu s-au procedat asa cum ar fi trebuit si au continuat sa foloseasca bani respectivi pentru o serie de activitati care incurajeaza economia subteranea

2) Uniune Europeana aloca cu priroritate fonduri pentru activitati economice care atraga veniturile din afara spaiul comunitar Doamna Corina Martin avea obligatie sa foloseasca o parte din taxa de promovare turism ca sa obtine finantare in vedere atragere turisti din Turcia mai ales in diverse weekndurile din lunile Mai ,Iunie ,August ,Septembrie ,


3) In loc ca doamna Corin Martin sa fie facut cele necesare ca sa obtine fonduri pentru cel putin 5 proiecte diferinte si cu aceasta ocazia sa aduca si dansa un milion de euro in economica din Constanta prefera sa se limiteze doar la cei aproximativ 230 de euro pe care poate sa obtin intr-un an din taxa de promovare

Doamna Corina Martin spune ca de mai bine de 8 ani ca are statut pe care o are acum Avand in vedere ca decand Romania este tara menbra a UE avea obligatie sa faca cel putin acele lucrurile despre care am facut referire ,si nu le au facut ,candidati aveau obligatie sa atraga atentie asupra astfel de neregurile si in acelasi timp sa fac urmatoarele
Din momentul in care au vazut ca doamna Corina Martin nu face ceea ce ar fi trebuit puteau sa ofera sprijin unei asociatie si sa realizeze proiecte respective

Find ca cei care vor candida la alegerile din 2016 nu au avut o astfel de iniciativa atunci alegatori vor trebuie sa le fac anumite intrebari

Problemele nu se opresc doar aici


Despre ce este vorba ?

Inca din anul 2013 Romania a stiut ca in 2015 devenea tara gazda a capitalei Europena a tineretului


Avand in vedere ca acest este un lucru care se poate intampla o data la 27 de ani Romania trebuie sa faca cele necesare ca sa poate profita la maxim de o astfel de oportunitate

Ca sa putem stie ce trebuie facut inca din 2013  in asa fel incat Romania sa poate valorifica la maxim o astfel de oportunitate .vom face referire la ceea ce scrie in manuale de marketing turistic modern si buna guvernare

Atunci cand o tara din Uniune Europena primesc o astfel de nominalizare inca de atunci se elaboreaza  concepte de produse turistice care sa fie potrivite pentru publicul tinta la care se adreseaza si apoi se promoveze cu cel putin 17 luni inainte astfel de produse turistice sub forma de oportunitati de afaceri deoarece in felul acest inca de atunci se atrag investitori si se creaza un numar relativ mare de locuri de munca

CE TREBUIE FACUT INCA DIN 2013 PENTRU A VALORIFICA LA MAXIM O ASTFEL DE OPORTUNITATE ?





In conformitate cu ceea ce scrie in manuale moderne de marketing turistic si buna guvernare ,trebuie elaborat produse  turistice de anumit fel si care putea sa fie combinate cu ceea ce se va intampla la Cluj in asa fel incat o buna parte din cei care vor sosi la Cluj atrasi de faptul ca este capitala Europena a tineretului sa poate ajunge  si la Brasov ,Valea Prahova ,Constanta si pe litoral


CE TIP DE PRODUSE TURISTICE PUTEAU FIE ELABORATE SI CARE AJUTAU ROMANIA SA ATING ASTFEL DE OBIECTIVE

Manuale de marketing turistic moderne ne demonstreaza ca atunci cand se realizeaza un eveniment de transfer de know how pentru agenti economici de exemplu ei pot sosi singur la eveniment sau cel mult insosit de o persoana

Insa atunci cand se organiseaza  astfel de evenimente  sub forma de cursurile de scurte durate pentru elevi sub 17 ani se intampla ceva foarte bine pentru turism deoarece cei de varsta mai mica de 17 ani  pleca din tara lor   insositi de mama ,tata ,bunic ,bunica ,

Din cauza aceasta se spun ca astfel de evenimente care au ca public tinta elevi si adolescenti de sub 17 ani au capacitate 3X de a atrage turisti

Avand in vedere ca Romania inca din 2013 stia ca in 2015 timp de 12 luni ,48 de saptamanii devenea capitala europeana a tineretului ,si ca atare devenea una din cele mai credibila tara unde se puitea organiza evenimente de transfer de know how combinate cu produse turistice avand un astfel de target ,putea sa faca in cele 48 de saptamani sute de milioane de euro 

dar acest nu este tot deoarece din cauza ca adolescenti nu se simte in largul lor daca merg la o petrecere insosit de parinti sau bunici ,in astfel de situatie vor mobiliza grupul lor de prieteni sa participa si ei la evenimente respective in asa fel incat sa poate avea cu cine sa se distreze


CE FEL DE PRODUSE TURISTICE TREBUIE CREATE INCA DIN 2013 PENTRU A PUTEA ATRAGE PE CEI CARE SOSEAU LA CLUJ LA MUNTE SI LA MARE ?


Cu aceasta ocazia trebuie creat cursurilor de scurta durata si care sa fie combinate cu produse turistice de anumite feluri si care sa fie organizate in diverse weekenduri din lunile Mai ,Iunie,August ,Septembrie ,Octobrie si Noiembrie la mare si apoi la munte 

.Una din tematica acestor cursuri putea fi despre proiecte care ofera posibilitatea ca elevii si studentii sa castige bani in timp ce studiaza ajutand institutiile la care studiaza sa implementeze unele proiecte de la care vor aduce in economia unor tari ale UE zeci si sute de milioane de euro, 

iar cu aceasta ocazie institutile de invatamant respective puteau avea suficienti bani pentru a plati elevii si studentii care vor ajuta la implementarea proiectelor respective 

2) Implementarea unor proiecte care sa fie in conformitate cu o alta etapa pe care Uniunea Europeana o considera de mare importanta strategica si care este data de expresie

""How European Union can help you to valorise your creative potential and win money ". 

Avand in vedere ca o buna parte dintre adolescenti si elevi poteau veni insositi de parinti atunci se mai putea crea un produs de transfer de know-how pentru parintii din randul investitorilor ,antreprenori, top managers etc.

Cu aceasta ocazie se pot realiza evenimente de tranfer de know-how pe tematice precum  

a) ""25 danube region from Germany Austria Romania where money invested can bring more than 25% profit in less than 25 weeks ""

b) Business opportunities which bring high profit in short therm without consumming resources and making polluition 

""c) How European Union banks can get more than 7 millions new clients in less than 17 months.

DUPA CE SE ELABORAU ASTFEL DE PRODUSE DE TRANSFER DE KNOW HOW ,SE CREAU PROGRAME TURISTICE SI APOI LE PROMOVAU SUB FORMA DE OPORTUNITATI DE AFACERI

Inca din 2013 ,dupa ce se elaborau produsele de transfer de know how ,se stabileau anumite programe turistice care se potriveau pentru fiecare situatie in parte ,iar apoi le promovau sub forma unor oportunitati de afaceri 

In felul acest inca din 2013 puteau sa sosesca agentilor economici si investitori care puteau sa construiasca o serie de locatie turistice ,turistice ,centrele de cercetare si transfer de know how ,sali de conferinte ,piscina hoteluri centrele de entertainment ,etc 

Daca se faceau lucrurile asa cum este scrise in manuale de marketing turistic inca din 2013 se creau locuri de munca inca de atunci pentru un numar relativ de persoana 

Din pacate din cauza ca nu a fost facut ce trebuie nu au sosit investitori ,iar acum ceea ce este mai rau este ca am ajuns in 2015 ,am trecut deja de lunile Mai si Iunie si in ciuda faptul ca Romania beneficieaza de un astfel de avantaj nu a facut nimic din ceea ce trebuie si ca atare prejudici sunt enorme 



No comments:

Post a Comment